BouwTV+ ondersteuning

In de meeste gevallen kunnen we dergelijke problemen op afstand verhelpen. Neem gewoon contact met ons op via het onderstaande formulier en we zullen het onmiddellijk oplossen.

Mijn browser laadt de live afbeelding vanuit de cache. Laad de pagina opnieuw met CTRL + F5 of leeg de cache van je browser.

Verwijder de browsercache op een Windows-pc:
Druk met de browser open op de toetsencombinatie Ctrl+Shift+Del, dus alle 3 de toetsen tegelijk.

De browsercache verwijderen op een iMac/MacBook (Safari):
Druk met de browser open op de toetsencombinatie cmd+alt+E, dus alle 3 de toetsen tegelijk.

De browsercache verwijderen op de iPhone (Safari):
Ga naar “Safari” in de instellingen van je iPhone. Na een tijdje scrollen kom je bij het gedeelte “Privacy en beveiliging” waar je kunt tikken op “Geschiedenis en websitegegevens verwijderen” en het proces kunt bevestigen.

De browsercache verwijderen op Android-smartphones (Google Chrome):
Tik op de 3 puntjes rechtsboven en vervolgens op “Geschiedenis”. Selecteer vervolgens “Browsegegevens verwijderen” en bevestig onderaan met “Gegevens verwijderen”. Project is afgerond en ik wil de camera afmelden, hoe ga ik te werk?

230V systeem:

In 95 % van de gevallen is een storing in de camera te wijten aan een onderbreking in de stroomtoevoer. Controleer of de stekker van het systeem in het stopcontact zit, of de zekering of aardlekschakelaar is geactiveerd en of de voedingskabel naar het systeem beschadigd is. Het is niet nodig om op knoppen op het systeem zelf te drukken. Zodra de voeding is hersteld, start het systeem automatisch opnieuw op.

Na een herstart kan het tot 30 minuten duren voordat een nieuw beeld in het portaal verschijnt.

Als de stroomvoorziening is gecontroleerd en zeker aanwezig is, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen ondersteunen bij het oplossen van problemen en de procedure kunnen bespreken in het geval van een systeemstoring.

Systeem met zonne-energie:

Bij systemen op zonne-energie kunnen in de winter en tijdens langere periodes van slecht weer storingen optreden, omdat de accu niet meer voldoende wordt opgeladen en het systeem uitschakelt om de accu te beschermen tegen diepe ontlading.

Via de 3 puntjes rechtsonder in de time-lapse-speler of via rechtsklik en “Opslaan als”.
Neem contact met ons op via onderstaand formulier. Wij sturen u onmiddellijk de directe links die u nodig hebt om uw website dienovereenkomstig uit te breiden.

Stuur een e-mail naar info@bouwtvplus.nl met het verzoek om het contract te annuleren. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de volgende stappen te bespreken.

Als je een korte mast van ons hebt ontvangen en het systeem in een pakket naar ons terugstuurt, hoef je de mast niet mee te sturen.

Vraag nu hulp aan


    *Verplicht veld

    Privacybeleid